ERASMUS+ projekto ,,Let´s CAMOLE“ partnerių susitikimas Kretoje
Rugsėjo 27 – spalio 1 d. Marijampolės Petro Armino progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Kristina Vėlyvienė, anglų kalbos mokytojos Edita Grubienė ir Gražina Avižienienė susitiko su Slovėnijos, Vengrijos, Portugalijos, Graikijos mokyklų partnerių komandomis, kartu dalyvaujančiomis Erasmus+ projekte ,,Let´s CAMOLE“ Kretoje.
Rugsėjo 27 – spalio 1 d. Marijampolės Petro Armino progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Kristina Vėlyvienė, anglų kalbos mokytojos Edita Grubienė ir Gražina Avižienienė susitiko su Slovėnijos, Vengrijos, Portugalijos, Graikijos mokyklų partnerių komandomis, kartu dalyvaujančiomis Erasmus+ projekte ,,Let´s CAMOLE“ Kretoje. Šis mobilumo vizitas buvo labai lauktas, kadangi projekto veikla dėl pandeminės situacijos buvo atidėta. Susitikime dėl ribojimų negalėjo dalyvauti mokykla partnerė iš Vokietijos, todėl jos komanda, kaip ir visų mokyklų partnerių mokiniai, prie veiklų prisijungė nuotoliniu būdu.
Jau pačią pirmąją viešnagės dieną projekto dalyvius Kreta pasitiko žemės drebėjimu, kuris siekė net 5,8 pagal Richterio skalę. Tai tarsi patvirtino susitikimo temą – netradicinės mokymos/-si aplinkos. Vietoj suplanuotos veiklos Herakliono 7-oje gimnazijoje darbą teko perkelti į viešbučio konferencijų salę, kadangi mokyklos buvo uždarytos. Susitikimo metu dalyviai trumpai pristatė savo mokyklas, buvo susipažinta su Kretos tradicijomis, papročiais, kulinariniu paveldu, atliekant užduotis plačiau pristatyta Graikijos istorija ir pasiruošta kitos dienos veiklai – gyvai ir virtualiai išvykai į Knoso rūmus.
Antrą susitikimo dieną vyko ekskursija Knoso rūmuose. Toliau susitikimas tęsėsi Herakliono 7-oje gimnazijoje. Mokytojai, apžiūrėję rūmus gyvai, o mokiniai – virtualiai, atliko užduotis. Mokiniai susipažino su Herakliono miestu, atlikdami įvairias užduotis, žaisdami žaidimus prisiminė graikų mitologines būtybes. Po to komandos aptarė ateinančios dienos veiklas ir joms pasiruošė.
Trečioji diena prasidėjo Istorijos muziejaus lankymu ir interaktyvių užduočių atlikimu. Mokytojai, atlikdami užduotis, išbandė įvairius mokymo metodus.
Ketvirtąją vizito dieną komandos ir vėl susitiko mokykloje gyvai bei virtualiai. Kadangi komandos jau spėjo susipažinti ir susidraugauti, visiems buvo smagu dar kartą vieniems kitus pamatyti. Visi kartu vėl sugrįžome į Istorijos muziejų, stebėdami video medžiagą atlikome užduotis, reflektavome. Vėliau mokytojai pristatė netradicinio mokymo/-si pavyzdžius, kuriuos jie taiko savo darbe, mokiniai pristatė erdves mokyklose ir pateikė pavyzdžius, kaip būtų galima jas išnaudoti mokymuisi.
Besibaigiant paskutiniajai susitikimo dienai buvo susitarta dėl kito mobilumo vizito Portugalijoje.